06 december 2006

Monkey Mia

G'day mates,

ik ben ondertussen al aardig noordwaarts opgeschoten en geland in Monkey Mia. Had ik weliswaar geweten dat het hier zo'n commerciele bedoening zou zijn, was ik nog nooit 150 km van mijn pad afgeweken. Onder de bane trouwens maar 1 dorpje tegengekomen. (Denham, een paar honderd inwoners en het staat gewoon op de landkaart - dit is Aussie). Monkey Mia is een gehucht met enkele chalets, allemaal te huur en een nice wit stranddekentje waar ik me zo-even opgelegd heb. The women are freakin' hot, the sun even hotter and the water is as clear as cristal. Geen wonder dat de dolfijnen hier graag passeren. Moet wel gezegd dat ze de beestjes hier al jaren aan een stuk eten geven. Ge zou gij dan ook graag afzakken, niewaar. Maar goed, ze weten dat hier allemaal een beetje uit te buiten, maar aangezien ik hier nu ben kan ik maar evengoed van genieten. Morgen eens benieuwd naar dat voeder gedoe... mss dat ik eens een fotooke trek, om het tourist zijn volledig rond te maken.

Gisteren overnacht in Geraldton, de hoofdstad van de windsurfers. Zat er mijn spaghettike aan tafel op te eten met rasechte surfers, nog een scheete gelachen met die gasten. Ze waren trouwens enorm onder de indruk van mijn parkeerkunsten. Tjah, ieder zijn ding zeker. Ik de voiture, zij de planke, en samen het beer. Was trouwens maar flauw dings.

Kangaroo's heb ik tot op heden nog niet gezien, behalve 2 dode lijken langs de 900 km afgelegde weg. Het is dan ook veel te warm om u kopke buiten te steken waar.

Goed, ik ga hier een beetse eten maken. De leute ginds in het nog relatief warme Belgie (muh, mietjes) en ik kan al mededelen dat het eerste boek uit is. Schitterend boek! was trouwens zeer lang geleden dat ik er een uitkreeg.

ciao,

Steven

3 opmerkingen:

Unknown zei

Welk boek trouwens?

G

Anoniem zei

Ik denk Zahir van Coelho, nu ist em bezig aan Schaduw van de wind van Zafon.

Steven zei

Het was 'De alchemist' van Coelho. Zeer verrijkend..