23 januari 2007

Woehoe

Gisterenavond is mijn rugzakske geleverd! De volle 26,8kg, alles er op en er aan. Het was ietske voor 21u en ik was al een eerste keer in slaap gevallen toen de bel ging. (Sinds gisterenmiddag heb ik trouwens enorm last van het uurverschil.) Ik begin naar de foto's te kijken en ik val gewoon constant in slaap. Achter een fotooke of 100 hou ik het voor bekeken. Aan de andere kant van de planeet is het dan ook al 7u 's morgens.

Deze morgen was ik rond 5u30 klaar wakker en ik ben uiteindelijk dan maar opgestaan. Mijn zakske uitgekuist, de foto's op cd gebrand.. wat doet een mens gewoonlijk zo 's morgens? Ik ben dat ezo niet gewoon é.. :)

Maar goed, de foto's zullen ten laatste tegen volgend weekend ergens online komen te staan en de link zal hier dan in volle glorie verschijnen.

Geen opmerkingen: